sobota, 27 kwietnia 2013

Problemy + Przeprosiny+ niespodzianka dla directioner :D

                Hej kochani !

Bardzo was przepraszam za tą dość długą przerwę w pisaniu, no ale muszą być powody :
a). Miałam 3-dniową wycieczkę do Warszawy. No niby wzięłam ten zeszyt z opowiadaniem żeby dalej pisać .. no ale kiedy ? Mogłam w autobusie (6 godzin), ale za bardzo bym się później  nie rozczytała. No i została cisza nocna,  nie wtedy też się nie dało, powody ; przychodzili asteki, ufoki i chcieli zrobić imprezę  no ale nazwisk nie będę wymieniać :P. 
b). Rodzice w domu. Cały czas by mi wchodzili do pokoju i bym nie mogła spokojnie pisać ( i tu rodzi się pytanie  "To czemu Alex nie mogła pisać ? " Bardzo proste, ponieważ to ja zapisuję nasze opowiadanie w zeszycie :D)
c). Brak czasu. Muszę się uczyć by dostać dobre świadectwo, ponieważ kończę szkołę, a wychodzi mi 3 z przyrody i francuskiego.

                       No a teraz coś dla directioner :D

 Jak byłam w Warszawie, koło syrenki było DUŻO KEVINÓW !
O to zdjęcie :

I jeszcze jedna sprawa, rozdział 3 miał zawierać dużo ważnych rzeczy tylko że w zeszycie wyszło mi 12 stron, a jeszcze nie doszłam do koncertu ! Więc napiszcie w komentarzach czy chcecie rozdział 3 w dwóch, może w trzech częściach czy żebyśmy szybko dopisały i dodały całość.

Dziękuję za uwagę i przepraszam /Asia
& Alex

3 komentarze:

  1. Jeżeli wam wygodniej możecie zrobić w 3 :)


    CHCĘ JUŻ 3 ROZDZIAŁ ! Kocham <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cie dużo Kevinów *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Keviny !! Ja widziałam w ZOO :) duzo ich było -)

    OdpowiedzUsuń